پارالمپیک ۲۰۲۴| دوستی: از تعداد گل‌های خورده راضی نیستم

16:21 - 09 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۸۵۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
پارالمپیک ۲۰۲۴| دوستی: از تعداد گل‌های خورده راضی نیستم
سرمربی تیم ملی گلبال پس از پیروزی تیمش برابر فرانسه گفت: این پیروزی و نتیجه آن برای شروع کار خوب بود، اما از تعداد گل‌های خورده راضی نیستم.

خبرگزاری میزان - سرمربی تیم ملی گلبال پس از پیروزی تیمش برابر فرانسه گفت: این پیروزی و نتیجه آن برای سروع کار خوب بود، اما از تعداد گل‌های خورده راضی نیستم.

محمدرضا دوستی پس از پیروزی ۱۲ بر ۸ تیم ملی گلبال مقابل فرانسه بیان داشت: دیدار برابر فرانسه رقابتی نبود که برای ما ایجاد فشار کند، در واقع فضایی که جمعیت تماشاگران در سالن ایجاد کرده بودند بیشتر باعث ایجاد فشار روی بازیکنان شده بود.

وی ادامه داد: این موضوعی بود که روز گذشته در مورد آن به بازیکنان هشدار داده بودم و تاکید داشتم که ۵ هزار تماشاگر در سالن حضور خواهند داشت و تیم‌شان را تشویق می‌کنند. 

دوستی تصریح کرد: در این شرایط و در همان دقایق ابتدایی دو گل دریافت کردیم، اما به مرور بر شرایط مسلط شدیم.

سرمربی تیم ملی گلبال با اشاره به زمین مسابقه و نو بودن کف پوش گفت: سه توپ ما پنالتی شد که البته آن‌ها را به گل تبدیل کردیم، در کل رقابت با فرانسه و نتیجه آن برای شروع کارمان خوب بود. البته از تعداد گل‌های خورده راضی نیستم.

🔹️سرمربی تیم ملی گلبال با یادآوری اینکه د‌ومین دیدار تیمش در بازی‌های پارالمپیک روز شنبه مقابل برزیل برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: قطعا برای این بازی تیم حریف تماشاگر زیادی ندارد و از این حیث شرایط برای ما بهتر خواهد بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *